H απαγόρευση εισόδου στη σχολική τάξη άνευ μάσκας και η αποστέρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι συνταγματικά ανεκτή;

Η συνταγματική αξιολόγηση της χρήσεως μάσκας λαμβάνει χώρα με βάση την αρχή της αναλογικότητας.

Ερώτημα πολίτη:

H επιβολή της χρήσεως μάσκας για την είσοδο στη σχολική τάξη εντείνει τον συνταγματικό διάλογο σε περίοδο πανδημίας. Οι υπερασπιστές  της μάσκας κρίνουν, με βάση τα πορίσματα της ιατρικής επιστήμης, ότι η χρήση αυτής είναι ο μόνος τρόπος για την απρόσκοπτη έναρξη της σχολικής χρονιάς. Αντιθέτως, μερίδα συμπολιτών μας ανθίσταται στη χρήση της μάσκας στην τρυφερή μαθητική ηλικία. H απαγόρευση εισόδου στη σχολική τάξη άνευ μάσκας και η συνακόλουθη αποστέρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι συνταγματικά ανεκτή;

Απάντηση:

Η απάντηση στο παραπάνω καίριο ερώτημα του πολίτη δίνεται στο επίκαιρο άρθρο της Φερενίκης Παναγοπούλου-Κουτνατζή (Επίκουρης Καθηγήτριας Συνταγματικού Δικαίου) με τίτλο «Η συνταγματικότητα της απαγορεύσεως εισόδου στη σχολική τάξη χωρίς μάσκα».

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on print
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on print

Σου άρεσε το άρθρο, αλλά σου δημιούργησε νέες απορίες;

Έχεις και άλλα ερωτήματα που σε απασχολούν σε σχέση με το Σύνταγμα, τους Θεσμούς, τα δικαιώματα και τη λειτουργία της Δημοκρατίας;

Σχετικά Άρθρα

e-ΠΟΛΙΤΕΙΑ: Πρόσκληση για αποστολή συμβολών στο νέο ηλεκτρονικό περιοδικό

Το e-ΠΟΛΙΤΕΙΑ είναι ένα νέο τριμηνιαίο ηλεκτρονικό περιοδικό ελεύθερης πρόσβασης στο πεδίο του Δημοσίου Δικαίου, που φιλοξενεί μελέτες, σχόλια νομολογίας, βιβλιοκρισίες και επίκαιρες παρεμβάσεις, μετά από ανώνυμη αξιολόγηση.

Περισσότερα